miercuri, 27 martie 2013

“Blogger ambasador pentru ZorileStore.ro”

ZorileStore organizeaza o curatenie de primavara si ofera cadou bloggerilor ce isi doresc sa participe in aceasta campanie posibilitatea de a castiga papuci, sandale, balerini, tenesi si chiar adidasi.
Regulile sunt simple, le gasit pe pagina http://www.zorilestore.ro/

De cum am descoperit aceasta posibilitate m-am gandit ca vreau sa impart cu voi aceasta bucurie. Eu am rasfoit pagina cu produse disponibile si mi-am ales aceasta pereche de balerini. 
Initial ma orientasem spre o pereche de pantofi sport, insa erau prea mari pentru piciorul meu, avand in vedere ca dimensiunea piciorului meu este de 24.5cm... asta inseamna numarul 38.
M-am indragostit la prima vedere. Designul lor pare simplu, insa are elemente ce ii pun in evidenta. Deja m-am gandit cu ce haine as putea sa ii asortez si pe ce meleaguri vreau sa ii scot la plimbare.
Par comozi si usori, o sa va povestesc mai multe de indata ce o sa ii testez.
Daca tot am deschis subiectul de testare, vreau sa va marturisesc despre calitatea produselor de pe acest site. Am probat, am testat si au rezistat. Calitatea este ireprosabila, finisajele sunt bine facute si modelele sunt speciale. Trebuie sa va uitati si voi si sa incercati...nu o sa regretati.

Nu vreau sa spun prea multe acum, stiu ca ti-am starnit interesul si vrei sa te uiti si tu pe site.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu